Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου στις 2 Απριλίου, οι μαθητές της Α΄ τάξης με την καθοδήγηση του δασκάλου τους κ.Γεωργίου Παλάντζα εμπνεύστηκαν από τους στίχους και δημιούργησαν ένα υπέροχο βίντεο με εικόνες από τον τόπο τους, συνδέοντας το ποίημα με το τοπικό τους περιβάλλον.
