Τα όνειρα της Β’ Τάξης σε ένα Ψηφιακό Βιβλίο!
Στο μάθημα Τ.Π.Ε., οι μαθητές της Β’ Τάξης έγιναν οι δημιουργοί του δικού τους ψηφιακού βιβλίου! Χρησιμοποιώντας το εργαλείο BookCreator, κάθε παιδί σχεδίασε μια προσωπική έκδοση για τον εαυτό του.
Στις σελίδες τους θα ανακαλύψετε:
-
Τι θέλουν να γίνουν όταν μεγαλώσουν.
-
Τα χόμπι και τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντά τους.
-
Τα αγαπημένα τους πρόσωπα, χρώματα και ασχολίες.
Με το BookCreator, τα παιδιά εξασκήθηκαν στις ψηφιακές δεξιότητες με τον πιο δημιουργικό τρόπο, αποτυπώνοντας τα όνειρά τους στην οθόνη. Συγχαρητήρια στους μικρούς μας “συγγραφείς”!
Κλικ εδώ για να δείτε τις δημιουργίες τους!
Η Ε’ Τάξη «ταξιδεύει» στην Ευρώπη με τη βοήθεια της τεχνολογίας!
Οι μαθητές της Ε’ Τάξης ολοκλήρωσαν με επιτυχία το project «Γνωρίζω την Ευρώπη», συνδυάζοντας τη Γεωγραφία με τις Νέες Τεχνολογίες.
Μέσα από τη διαδικασία αυτή, τα παιδιά:
-
Ερεύνησαν το διαδίκτυο για πληροφορίες σχετικά με τα ευρωπαϊκά κράτη.
-
Οργάνωσαν τα δεδομένα τους σε προγράμματα επεξεργασίας κειμένου και υπολογιστικά φύλλα.
-
Δημιούργησαν εντυπωσιακές παρουσιάσεις για τους συμμαθητές τους.
Το πιο εντυπωσιακό κομμάτι ήταν η χρήση του Scratch, όπου οι μαθητές προγραμμάτισαν το δικό τους παιχνίδι γνώσεων με ερωτήσεις για τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες.
Κλικ εδώ για να δείτε τις δημιουργίες τους στο Scratch!
Σχολικός κήπος
Τα “Imaginary Creatures” ζωντανεύουν μέσω Pixton!
Στο πλαίσιο του μαθήματος των Αγγλικών, υλοποιήθηκε ένα δημιουργικό και διαθεματικό σχέδιο εργασίας σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό Πληροφορικής του σχολείου μας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ τάξης είχαν την ευκαιρία να συνδυάσουν τη γλωσσική μάθηση με τις ψηφιακές δεξιότητες, δημιουργώντας τα δικά τους κινούμενα σχέδια με τη χρήση του ψηφιακού εργαλείου Pixton.
Αξιοποιώντας το λεξιλόγιο της ενότητας *Imaginary Creatures*, οι μαθητές σχεδίασαν φανταστικά πλάσματα, περιέγραψαν την εμφάνιση, τις ικανότητες και τον χαρακτήρα τους στα Αγγλικά και δημιούργησαν πρωτότυπες ιστορίες σε μορφή ψηφιακού κόμικ. Μέσα από τη δραστηριότητα αυτή, καλλιέργησαν τη δημιουργική τους σκέψη, εξάσκησαν τον γραπτό λόγο στην αγγλική γλώσσα και ενίσχυσαν τη συνεργασία και την αυτοπεποίθησή τους.
Η διαθεματική αυτή προσέγγιση συνέβαλε ουσιαστικά στην ενεργή συμμετοχή των μαθητών, καθώς η μάθηση συνδέθηκε με τη δημιουργία και την τεχνολογία. Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό: μοναδικά φανταστικά πλάσματα, πλούσιες περιγραφές και ιστορίες γεμάτες φαντασία!
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια και τη δημιουργικότητά τους!
Κλικ εδώ για να δείτε τις δημιουργίες των παιδιών.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός : Καζάνα Αθηνά
Συμμετοχή του σχολείου μας στην Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο 2026
Ψηφιακή Ασφάλεια μέσα από τα Comics της Στ’ Τάξης
Οι μαθητές της Στ’ Τάξης, στο πλαίσιο του μαθήματος της Πληροφορικής, δημιούργησαν τα δικά τους ψηφιακά comics με θέμα την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο, χρησιμοποιώντας το εργαλείο Pixton. Μέσα από τις ιστορίες τους, τα παιδιά ανέδειξαν κρίσιμα ζητήματα όπως η προστασία των προσωπικών δεδομένων, η αποφυγή ύποπτων μηνυμάτων και οι κανόνες ορθής ψηφιακής συμπεριφοράς.
Κλικ εδώ για να δείτε τα κόμικ
Διεθνή Ημέρα Μνήμης για τα Θύματα του Ολοκαυτώματος
Με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα Μνήμης για τα Θύματα του Ολοκαυτώματος, οι μαθητές/τριες της Στ΄ τάξης συμμετείχαν σε συζήτηση και προβληματισμό γύρω από τα ιστορικά γεγονότα και τις αξίες που αυτά αναδεικνύουν.
Στη συνέχεια, δημιούργησαν κολλάζ, αποτυπώνοντας σκέψεις και συναισθήματα για τη σημασία της μνήμης, του σεβασμού στη διαφορετικότητα και της προάσπισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, τιμώντας με τον δικό τους τρόπο τη μνήμη των θυμάτων.
Υπεύθυνη εκπ/κος τάξης: κα Ζωή ΚΟΥΤΣΩΝΑ
Καλά Χριστούγεννα!
Τελευταία μέρα στο σχολείο μύρισε άρωμα Χριστουγέννων. Οι μαθητές, με ενθουσιασμό και χαμόγελα, ζύμωσαν το παραδοσιακό χριστόψωμο, κουλουράκια και βασιλόπιτα, δίνοντας ζωή σε έθιμα βαθιά ριζωμένα στην παράδοσή μας και μέσα σε ένα κλίμα ζεστασιάς έμαθαν για τη γέννηση του Χριστού! Επισκέφθηκαν το Σπίτι της Αγάπης, όπου με τη βοήθεια του πάτερ Βασιλείου έψησαν τις λιχουδιές τους, ενώ με πράξη αλληλεγγύης προσέφεραν τρόφιμα σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη. Ακολούθησε επίσκεψη στην τοπική κοινότητα Αγναντερου και είπαν με χαρά τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα.
Οικολογικά Χριστούγεννα με διάκριση!
Οι μαθητές / τριες της Στ΄ τάξης του σχολείου μας απέδειξαν πως η δημιουργικότητα και η οικολογική συνείδηση πάνε μαζί! Συμμετείχαν στον διαγωνισμό «Χειροτεχνώντας Οικολογικά Χριστούγεννα» της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας και κατέκτησαν τη 2η θέση. Μπράβο στα παιδιά μας για τη φαντασία, τη συνεργασία και το πράσινο μήνυμά τους!
































