Δράσεις

Χειροποίητα Δώρα για τη Γιορτή της Μητέρας

Με φαντασία και αγάπη, οι μαθητές μας γιόρτασαν τη Μητέρα, δημιουργώντας μοναδικές κατασκευές. Τα παιδιά κατασκεύασαν τρισδιάστατες κάρτες-φακέλους με πολύχρωμες τουλίπες και τρυφερές ευχές, ενώ παράλληλα έμαθαν να συνθέτουν τις δικές τους ανθοδέσμες με αληθινά τριαντάφυλλα και πολύχρωμα περιτυλίγματα. Μέσα από αυτές τις δράσεις, οι μαθητές εξέφρασαν την ευγνωμοσύνη τους στο πιο αγαπημένο τους πρόσωπο, αποδεικνύοντας ότι τα ομορφότερα δώρα φτιάχνονται με τα χέρια και την καρδιά.

Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες!

Δράσεις, Κοινωνικές

Από το Χώμα στο Φλιντζάνι: Ο Αρωματικός Κήπος του Σχολείου μας

Σήμερα η σχολική μας αυλή γέμισε αρώματα και χρώματα από τα αρωματικά φυτά που με φροντίδα καλλιεργήσαμε . Δεντρολίβανο, θυμάρι, μέντα, δυόσμος, φασκόμηλο και άλλα βότανα δημιούργησαν μια μοναδική φυσική «γωνιά» μάθησης. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα φυτά, να μάθουν για τις ευεργετικές τους ιδιότητες και τη σημασία τους στην καθημερινή μας ζωή . Τα άγγιξαν, τα μύρισαν και τα παρατήρησαν με μεγάλο ενθουσιασμό! Στη συνέχεια, φτιάξαμε αρωματικά ροφήματα ☕, απολαμβάνοντας τη γεύση και τα οφέλη τους, σε μια εμπειρία που ενεργοποίησε όλες τις αισθήσεις μας.
Δράσεις, Εκπαιδευτικά προγράμματα, Εργαστήρια Δεξιοτήτων, Μια σχολική αυλή που ζωγραφίζει ΖΩΗ, Φροντίζω το περιβάλλον

Καλό Πάσχα!

Με αφορμή τις Άγιες Ημέρες του Πάσχα, το σχολείο μας γέμισε χαμόγελα, δημιουργία και όμορφες παραδόσεις. Οι μαθητές της Α’ και Β’ τάξης μεταμορφώθηκαν σε «Μικρούς Προγραμματιστές» και, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη συνεργασία τους, ανέλαβαν μια ξεχωριστή αποστολή: να βοηθήσουν τον Πασχαλινό Λαγό να εντοπίσει τα χαμένα του αβγά, μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες και παιχνίδια.
Παράλληλα, οι μαθητές κατασκεύασαν χειροποίητες πασχαλινές λαμπάδες, δίνοντας χρώμα και προσωπική πινελιά στις δημιουργίες τους. Ιδιαίτερη ήταν και η δράση για την αναβίωση του εθίμου των «Λαζαρίνων», όπου τα κορίτσια έφεραν από το σπίτι καλαθάκια και λουλούδια και, με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών, τα στόλισαν με τον παραδοσιακό τρόπο, αναδεικνύοντας την αξία της λαϊκής μας παράδοσης.
Η δράση ολοκληρώθηκε με την επίσκεψη των μαθητών στον Πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας Αγναντερού και στο Σπίτι της Αγάπης της κοινότητας , όπου τραγούδησαν τα κάλαντα του Λαζάρου, μεταφέροντας το γιορτινό μήνυμα της Ανάστασης και της ελπίδας.
Τέλος, ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για τα κεράσματα που πρόσφερε στις Λαζαρίνες και σε όλους τους μαθητές
Ευχόμαστε σε όλους ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!
Δράσεις, Κοινωνικές, Πολιτιστικές

Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας

Με αφορμή την Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας, 4 Απριλίου,οι μαθητές της Στ’ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε μια δράση ενεργού πολίτη, με στόχο την ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας γύρω από τα δικαιώματα και την προστασία των ζώων.
Στο πλαίσιο της δράσης, οι μαθητές δημιούργησαν μια αφίσα με μηνύματα αγάπης, σεβασμού και υπευθυνότητας απέναντι στα ζώα. Μέσα από τη διαδικασία αυτή, ανέδειξαν τη σημασία της φιλοζωίας ως στάσης ζωής και κατανόησαν τον ρόλο τους ως υπεύθυνοι και ενεργοί πολίτες που συμβάλλουν στη διαμόρφωση μιας κοινωνίας με αξίες.
662874163 1646613236363823 5480042147762830613 n
Δράσεις, Κοινωνικές

Πασχαλινές διαδρομές με το Blue-Bot

Οι μαθητές της Α’ και Β τάξης έγιναν “Μικροί Προγραμματιστές” και επιστράτευσαν τη φαντασία τους για μια ιδιαίτερη αποστολή: να βοηθήσουν τον Πασχαλινό Λαγό να βρει τα αβγά του!

Χρησιμοποιώντας το ρομπότ Blue-Bot, τα παιδιά έμαθαν να δίνουν εντολές κίνησης (μπροστά, πίσω, στροφή) πατώντας τα κουμπιά στην πλάτη του. Η δράση βασίστηκε σε 4 συγκεκριμένα βήματα:

  • Σκέφτομαι: Επιλογή της πιο σύντομης διαδρομής.
  • Σχεδιάζω: Τοποθέτηση καρτών με βέλη στη σειρά.
  • Προγραμματίζω: Μεταφορά των εντολών στο ρομπότ.
  • Δοκιμάζω: Πάτημα του GO για την εκτέλεση!

Οι ομάδες ξεκίνησαν από το Λαγουδόσπιτο, πέρασαν από το Κοτέτσι για τα αβγά και το Εργαστήρι Βαφής για το κόκκινο χρώμα, αποφεύγοντας προσεκτικά τον φράχτη μέχρι να φτάσουν στο Πασχαλινό Καλάθι.

Μέσα από το παιχνίδι, τα παιδιά έμαθαν να συνεργάζονται, να διορθώνουν τα λάθη τους (Debugging) και φυσικά… βοήθησαν τον Λαγό να προλάβει το Πάσχα!

Δράσεις, ΤΠΕ

Η Δ’ τάξη “προγραμματίζει” το Πάσχα!

Οι μαθητές της Δ’ Τάξης άφησαν για λίγο τα μολύβια και έπιασαν τον κώδικα! Χρησιμοποιώντας το Scratch, δημιούργησαν τις πρώτες τους διαδραστικές πασχαλινές κάρτες, με γράμματα που αλλάζουν χρώμα με ένα κλικ, λαγουδάκια που χοροπηδούν στη σκηνή και πασχαλινά αυγά που αλλάζουν χρώματα. Με οδηγό τη φαντασία τους, οι “μικροί προγραμματιστές” έμαθαν ότι η τεχνολογία δεν είναι μόνο παιχνίδι, αλλά ένας υπέροχος τρόπος δημιουργίας.

Κλικ εδώ για να δείτε τις δημιουργίες τους!

scratch καλο πασχα2

Δράσεις, ΤΠΕ

Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο Δημοτικό Σχολείο Αγναντερού: Δράση Διάχυσης Erasmus+

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Σχολείο Αγναντερού η παρουσίαση των αποτελεσμάτων του σεμιναρίου “AI Enhanced STEM Classes” από τον εκπαιδευτικό Παππά Δημήτριο, το οποίο υλοποιήθηκε πρόσφατα στο Δουβλίνο. Η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο του Σχεδίου ERASMUS+ [2025-1-EL01-KA121-SCH-000327343], μέσω της Διαπίστευσης της Δ.Π.Ε. Καρδίτσας για την κινητικότητα προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης. Κατά την ενημέρωση, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας ήρθαν σε επαφή με πρωτοπόρα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) που μεταμορφώνουν τη διδασκαλία των αντικειμένων STEM. Παρουσιάστηκαν πρακτικές εφαρμογές για:

  • Την εξατομίκευση της μάθησης και την ενίσχυση της δημιουργικότητας.
  • Τον ψηφιακό μετασχηματισμό του μαθήματος με σύγχρονες ευρωπαϊκές προδιαγραφές.
  • Τη διευκόλυνση του εκπαιδευτικού έργου μέσω έξυπνων ψηφιακών βοηθών.

Η ανταλλαγή τεχνογνωσίας αναδεικνύει την εξωστρέφεια του σχολείου μας και τη συνεχή επένδυση στην επαγγελματική ανάπτυξη του προσωπικού. Μέσα από το πρόγραμμα Erasmus+, το Δημοτικό Σχολείο Αγναντερού ενσωματώνει τις διεθνείς εκπαιδευτικές τάσεις, προσφέροντας στους μαθητές του ένα σύγχρονο και ποιοτικό μαθησιακό περιβάλλον.

 


Δράσεις, Εκδηλώσεις, Εκπαιδευτικά προγράμματα, ΤΠΕ

Ενημερωτική συνάντηση με θέμα τον εθισμό στο διαδίκτυο

Την Πέμπτη19 Μαρτίου , τη σχολική μας μονάδα επισκέφτηκε η διεπιστημονική ομάδα της Κινητής Ομάδας Ψυχικής Υγείας Καρδίτσας του Παιδοψυχιατρικού Τμήματος, αποτελούμενη από την Ψυχολόγο κα Στεφανία Βασιλόγαμβρου και την Ειδική Παιδαγωγό κα Κατερίνα Μπρακατσούλα,στο πλαίσιο δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της σχολικής κοινότητας. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης πραγματοποιήθηκε ενημερωτική συνάντηση με τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών, με θέμα τον εθισμό στο διαδίκτυο. Οι ειδικοί ανέλυσαν τις αιτίες και τις συνέπειες της υπερβολικής χρήσης του διαδικτύου από τα παιδιά, ενώ παράλληλα έδωσαν χρήσιμες συμβουλές για την πρόληψη και την ορθή διαχείριση του φαινομένου στο οικογενειακό περιβάλλον. Η δράση αυτή αποτέλεσε μια σημαντική ευκαιρία διαλόγου και προβληματισμού, ενισχύοντας τη συνεργασία σχολείου και οικογένειας με στόχο την υγιή ανάπτυξη των παιδιών.
Η σχολική μονάδα ευχαριστεί θερμά την Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Καρδίτσας για την πολύτιμη συμβολή της.
eSafety, Δράσεις, Εκδηλώσεις, Κοινωνικές

Ευχαριστήριο μήνυμα προς το ΕΚΑΒ 5 Τομέα Καρδίτσας

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας βιωματική δράση από το ΕΚΑΒ, με θέμα την παροχή πρώτων βοηθειών.
Οι μαθητές/τριες της Δ´, Έ και ΣΤ´ τάξης είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε πρακτικές ασκήσεις, όπως η εφαρμογή ΚΑΡΠΑ, η χρήση απινιδωτή και η αντιμετώπιση περιστατικών πνιγμού. Μέσα από τη βιωματική προσέγγιση, κατανόησαν τη σημασία της ψυχραιμίας, της άμεσης αντίδρασης και της πρόληψης.
Ευχαριστούμε θερμά το ΕΚΑΒ και ιδιαίτερα την κα Μαρία Γιαννάκα , κα Ευτυχία Γκαραγκουνη και τον κ.Κω/νο Κανέλη (γονέα του σχολείου μας) που πλαισιώνουν την εκπαιδευτική ομάδα ΕΚΑΒ 5 του Τομέα της Καρδιτσας για την πολύτιμη συμβολή τους στην εκπαίδευση των μαθητών.
Δράσεις, Εκπαιδευτικά προγράμματα, Κοινωνικές
Κύλιση στην κορυφή